سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شستشو فرش ماشینی

آموزش شستشو فرش ماشینی

 

 

قالیشویی یکی از متداول ترین خدمات شستشوی فرش است. شستن فرشها و قالیچه ها در خانه دیگر منطقی نیست که فرشها حداکثر ظرف 48 ساعت جمع آوری و شسته شوند و کاملاً خشک و سالم تحویل داده شوند.

توجه به الیاف فرش ماشینی جهت شستشو اهمیت دارد. فرش ها از الیافی مانند اکریلیک ، پایین و پشم بافته می شوند که هرکدام شرایط شستشوی خاص خود را دارند.

 

 

به طور کلی دو روش برای شستن فرش هنگام شستن فرش وجود دارد. ماشین های لباسشویی معمولی و. در هر دو روش مراحل کار یکسان است و تفاوت در مواد شوینده و استفاده از ماشین آلات است.

 

مراحل شستشوی فرش ها

فرش را چک کنید

پودر

تثبیت رنگ

رنگ آمیزی

میا

شستشو

خشک

شستشوی فرش با پودرهای جاذب و بخار روش دیگر شستشوی فرش است.

 

فرش روی دستگاه را بررسی کنید

 

در این مرحله آسیب به فرش بررسی می شود تا در هنگام شستشو دیگر صدمه ای به فرش وارد نشود. سوختگی ، اشک ، پوسیدگی و لکه می تواند انواع این نقص ها باشد. کارشناسان با تجربه جادویی در قالیشویی این مشکلات را با دقت شناسایی و برطرف می کنند تا شستشوی فرش ماشینی با بالاترین کیفیت انجام شود.

 

فرش گرد و غبار روی دستگاه

 

 

گرد و غبار با توجه به مواد و ارزش فرش با دست و ماشین ساخته می شود. دستگاه های مکش و دستگاه های کوبه ای اغلب در گرد و غبار مکانیزه استفاده می شوند. دستگاه های مکش به عنوان جاروبرقی خانگی عمل می کنند که قدرت مکش بالاتری دارند. قدرت مکش دستگاه با توجه به مواد و ضخامت فرش توسط کارکنان تنظیم می شود.

 

در دستگاههای کوبه ای فرش درون محفظه دستگاه قرار می گیرد در این دستگاه چندین بار با قلم مو فرش زده می شود و شافتهای پیستون در آنجا قرار دارد تا گرد و غبار از بین برود. نوع دیگری از جمع کننده های گرد و غبار از حرکت چرخشی سریع استفاده می کند.

 

استفاده از پیشرفته ترین ماشین ها در شستشوی فرش ماژیک تضمین می کند که مرحله گرد و غبار بدون آسیب رساندن به فرش انجام می شود. در تمام مراحل شستشو ، متخصص شستشوی فرش توصیه ها و راهنمایی های لازم را به کارگران ارائه می دهد.

 

تثبیت رنگ فرش

 

تثبیت رنگ در فرشهای دستباف و تزئینی در نظر گرفته شده است. از آنجا که این فرش ها از الیاف و رنگهای طبیعی بافته می شوند ، احتمال همپوشانی رنگ بسیار زیاد است. به همین دلیل ، برای جلوگیری از آسیب دیدن فرش ، از آماده سازی های ویژه گیاهی استفاده می شود.

 

رنگ آمیزی فرش

 

رنگ آمیزی فرش ها با توجه به نوع لکه ها و مدت زمان آن انجام می شود. برای لکه های مختلف از حلال های ویژه استفاده می شود تا در هنگام از بین بردن لکه ، لکه ها و الیاف فرش آسیب نبیند.

 

ماشین های شستشوی فرش به دو دسته دستی و اتوماتیک تقسیم می شوند.

ماشین لباسشویی دستی: این ماشین ها مرحله شستشو را در اثر ضربه انجام می دهند و معمولاً برای فرش دستباف استفاده می شوند.

 

ماشین لباسشویی اتوماتیک: ماشین لباسشویی فرش کاملا اتوماتیک به دو نوع ریلی و رومیزی تقسیم می شود. در دستگاه فرش ثابت قرار می گیرد و دستگاه شستشو را با مواد استوانه ای و دیسکی انجام می دهد. در ماشین لباسشویی میز ، فرش توسط نوار نقاله های مخصوص زیر برس دستگاه جابجا می شود. در واقع با این روش دستگاه ثابت شده و فرش حرکت می کند.

 

عملیات شستشو با کمک ماشین های کاملاً اتوماتیک در پنج مرحله به طور خودکار انجام می شود.

 

 

فرش را خیس کنید

وسیع

شامپو و برس

با آب بشویید و با برس بشویید

بدون برس ، با آب بشویید

در شستشوی فرش مجیک پس از شستشو و گروه کر اسلامی ، فرش ها از خشک کن ها خشک شده و تا حد ممکن خشک می شوند ، سپس به گلخانه منتقل می شوند تا مراحل خشک شدن کامل شود.

 

در این شرکت توجه به حقوق مصرف کننده در اولویت است و بهترین خدمات شستشوی فرش از شستشوی فرشهای دست و ماشین گرفته تا تعمیرات با بالاترین کیفیت در کمترین زمان ممکن مورد آزمایش قرار می گیرد.

 

 

ljablkvbaldbvla